Cloud SLA € 49,95
Cloud SLA

More and more organisations choose to replace traditional ICT services by cloud services. . With the arrival of cloud services, this seems to be much simpler at first, but soon the hard questions come up like data ownership, information links an security.More and more organisations choose to replace traditional ICT services by cloud services. Setting up effective SLA’s for traditional ICT services is a real challenge for many organisations. With the arrival of cloud services, this seems to be much simpler at first, but soon the hard questions come up like data ownership, information links an security. This book describes what cloud services are. The risks involved in entering into contracts and SLA’s are discussed. Based on a long list of risks and countermeasures, this book also provide recommendations for the design and content of the various service level management documents for cloud services. This books first defines cloud and then describes various aspects like cloud patterns and the role of a cloud broker. The core of the book is the discussions of contract aspects, service documents, service design, risks, SLA’s and cloud governance. In order to allow readers to get started with Cloud SLA’s, the book also includes checklist of the following documents: Underpinning Contracts (UC), Service Level Agreement (SLA), Document Financial Agreement (DFA), Document Agreement and Procedus (DAP), External SpecSheets (ESS) and Internal Specsheets (ISS).

Opening night € 14,95
Opening night

Loulou (25) woont met haar vriend, Maurice, in Maastricht en werkt als fotografe in een fotostudio. Loulous leven verandert drastisch als ze verliefd wordt op Serge (36), een rijke, charismatische man, die bovendien de stiefvader is van Maurice. In diezelfde periode krijgt ze op haar werk een nieuwe collega: Tanja.Loulou (25) woont met haar vriend, Maurice, in Maastricht en werkt als fotografe in een fotostudio. Loulous leven verandert drastisch als ze verliefd wordt op Serge (36), een rijke, charismatische man, die bovendien de stiefvader is van Maurice. In diezelfde periode krijgt ze op haar werk een nieuwe collega: Tanja. Als Loulou en Jane op een vrijdagochtend in de studio aankomen, ontbreken er twee dure apparaten. Tanja is spoorloos. De politie heeft het sterke vermoeden dat Loulou iets met de verdwijning te maken heeft!nbd biblionRecensie door Laurina van den NieuwendijkOpening night Leonon Media (2010)-211 pag; 21 cm Loulou woont samen met haar vriend Maurice in haar droomappartement in Maastricht, heeft als fotografe haar droombaan en daarnaast een leuke vriendenclub. Ze is tevreden. Toch valt ze voor Serge, de rijke stiefvader en vijand van Maurice. Hun affaire is meeslepend en als een oase voor haar. Tanja, een nieuwe collega in de fotostudio waar Loulou met haar beste vriendin werkt, blijkt enge trekjes a la Single White Female te hebben: ze doet haar in alles na, van kleding en meningen tot haarstijl. Loulou's omgeving neemt dit niet erg serieus, maar het wordt steeds vreemder. Spannend verhaal met mooie plotwendingen en een originele ontknoping. De hoofdpersoon is toegankelijk, maar ook complex en interessant: haar emotionele ontwikkeling blijft door het hele verhaal boeien. Zowel met lef als met sprankelende subtiliteit geschreven. Jammer dat er soms slordigheidjes insluipen (vooral qua kommagebruik). Maar dit boek heeft genoeg moois te bieden om dit voor deze eerste editie te compenseren. Een spannend romantisch en levendig boek dat veel vrouwen zal aanspreken. Paperback met normale druk

ICT Prestatie Indicatoren € 59,95
ICT Prestatie Indicatoren

Het belangrijkste bij het leveren van een service is dat de klant tevreden is over de geleverde prestaties. Door deze tevredenheid verkrijgt de leverancier heraankopen, wordt hij gepromoot in de markt en is de continuiteit van het bedrijf gewaarborgd. Wellicht nog het belangrijkste aspect van deze klanttevredenheid voor een leverancier is dat de betrokken medewerkers een drive krijgen om hun eigen kennis en kunde verder te ontwikkelen om nog meer klanten tevreden te stellen. Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen. Auteur: drs. Bart de Best

Quality control & assurance € 59,95
Quality control & assurance

Organisaties zijn de afgelopen jaren voor een effectieve en efficiënte werking van de bedrijfsprocessen steeds meer afhankelijk geworden van de informatievoorziening. Deze informatievoorziening wordt door ICT-organisaties in de vorm van ICT-services aan de business aangeboden.Organisaties zijn de afgelopen jaren voor een effectieve en efficiënte werking van de bedrijfsprocessen steeds meer afhankelijk geworden van de informatievoorziening. Deze informatievoorziening wordt door ICT-organisaties in de vorm van ICT-services aan de business aangeboden. De ICT-processen in deze ICT-organisaties borgen dat de met de klant afgesproken functionaliteit en kwaliteit worden geleverd. Daarmee zijn de bedrijfsprocessen steeds meer afhankelijk van een juiste opzet en bestaan deze ICT-processen (Quality Control), alsmede de vaststelling van de juiste werking (Quality Assurance). Quality Control & Assurance (QCA) omvat zowel het stellen van doelen, het ontwerpen van ICT-processen, het vormgeven van de ontworpen processen (opzet en bestaan) als het reviewen en auditen ervan om vast te stellen of de gestelde doelen wel gehaald worden (werking). QCA is een belangrijk aspect van kwaliteitmanagement dat binnen elke ICT-organisatie belegd moet zijn Een goed werkende QCA aanpak maakt een ICT-organisatie daadwerkelijk bestuurbaar! QCA in de praktijk wordt sporadisch invulling gegeven aan een gedegen kwaliteitsmanagement functie en als het dan wel gebeurd is het vaak alleen op aspecten van de serviceverlening zelf. Kwaliteitsmanagement wordt veelal niet gekoppeld aan de essentie van de organisatie: de doelen van de bedrijfsprocessen, waarvoor de ICT-serviceverlening ondersteunend zou moeten zijn. Zonder enig kwaliteitsmanagement, waar de borging van die kwaliteit plaatsvindt, kan het management eigenlijk niet gefundeerd keuzes maken en de ICT-organisatie besturen. Deze besturing is dus vaak ad hoc en niet gebaseerd op harde feiten. De harde feiten dienen verwoord te worden in rapportages die laten zien hoe het gesteld is met de kwaliteit van de ICT-serviceverlening, gerelateerd aan de bedrijfsdoelstellingen. Hiermee wordt derhalve een hele sterke link gelegd naar het ICT-proces service level management. In de praktijk wordt dit proces vaak ingevuld, echter zonder enige fundering om de afgesproken kwaliteit nauwkeurig te meten, en op basis daarvan de ICT-processen bij te sturen. Commitment van het management is essentieel om ook mandaat te krijgen om bij te mogen sturen in de onderliggende ICT-processen. Dit is in de praktijk vaak niet het geval. Afwijkingen worden wel teruggekoppeld, maar veelal niet adequaat opgepakt door wijzigingen door te voeren in de ICT-processen of de ICT-producten en ICT-services die door deze ICT-processen worden beheerd. Hierdoor vindt een suboptimale sturing plaats, zonder te kijken naar het grotere geheel. QCA als best practice. In dit boek wordt QCA gepresenteerd als integraal onderdeel van de ICT-organisatie om onder meer te komen tot een Service Quality Plan(SQP) waarin de kwaliteitsdoelen zijn vermeld en Service Improvement Plans (SIP's) die opgesteld worden om geconstateerde afwijkingen van het SQP te compenseren. Deze twee documenten dienen om de ICT-processen en daarmee de ICT-serviceverlening te verbeteren en te borgen. Daarnaast worden processen gedefinieerd om het QCA-concept te realiseren en te borgen in een ICT-organisatie. In dit boek wordt het QCA-concept uitgediept en handvatten gegeven om dit concept te funderen in de dagelijkse gang van zaken.

SLA Best Practices € 77,00
SLA Best Practices

Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen.Het belangrijkste bij het leveren van een service is dat de klant tevreden is over de geleverde prestaties. Door deze tevredenheid verkrijgt de leverancier heraankopen, wordt hij gepromoot in de markt en is de continuïteit van het bedrijf geborgd. Wellicht nog het belangrijkste aspect van deze klanttevredenheid voor een leverancier is dat de betrokken medewerkers een drive krijgen om hun eigen kennis en kunde verder te ontwikkelen om nog meer klanten tevreden te stellen. Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen. Het eerste deel beschrijft de verschillende gezichtspunten om een Service Level Agreement (SLA) op te stellen zijnde product, service, proces en besturing. Het tweede deel beschrijft de documenten die van toepassing zijn om de afspraken in vast te leggen. Het opstellen, afspreken, bewaken en evalueren van serviceafspraken is een vak op zich. Het derde deel geeft de gereedschappen om hier adequaat invulling aan te geven. De werkzaamheden rond serviceafspraken herhalen zich in de tijd. Deel vier beschrijft hoe deze werkzaamheden in een proces gevat kunnen worden en hoe dit proces het beste in de organisatie kan worden vormgegeven. Tot slot bespreekt dit boek een aantal raakvlakken van serviceafspraken en een tweetal artikelen met SLA Best Practices.

Daltononderwijs in Nederland € 24,95
Daltononderwijs in Nederland

Onder leiding van professor Philip Kohnstamm onderzoekt een onderwijscommissievan de Maatschappij tot Nut van 't Algemeen in 1924 het daltononderwijs in Engeland. De commissieleden doen enthousiast verslag over de brede persoonsontwikkeling die de onderzochte scholen voorstaan en de flexibele wijze waarop het onderwijs is georganiseerd. Op basis van haar ervaringen stelt de commissie voor het volksonderwijs in Nederland inhoudelijk en organisatorischte vernieuwen. Nog in hetzelfde jaar leidt hun rapportage tot de opzet van de eerste daltonexperimenten in Nederland. Sindsdien maakt het daltononderwijsdeel uit van het Nederlandse onderwijsbestel.Daltononderwijs in Nederland schetst de geschiedenis van het Nederlandse daltononderwijs vanaf de eerste experimenten uit 1924 tot nu. Tegenwoordig blijkt het daltononderwijs zeer succesvol - er zijn ruim 400 daltonscholen in Nederland -, maar dat is in haar 90-jarige historie niet altijd het geval geweest.Daltononderwijs in Nederland beschrijft de ideeënwereld van de daltonpioniersen de pragmatiek van de daltonpraktijk in een viertal periodes (1924-1940,1940-1945, 1945-1979 en 1979-2014) en verklaart de 'ups' en 'downs' vandeze traditionele vernieuwingsbeweging in de tijd aan de hand van een vijftalfactoren: tijdgeest, pioniers en gebruikers, de rol van de overheid, ontwikkelingen in de theorie en wetenschap en opbouw van een organisatie.René Berends en Luuck Sanders zijn werkzaam aan de Academie voor Pedagogiek en Onderwijs van Saxion in Deventer als hoofddocent en onderzoeker. Beiden zijn ook daltonopleider.Nederlandse Dalton VerenigingRecensie door Paul MeuweseBleef het in de jaren 20 van de vorige eeuw bij experimenten, tegenwoordig is daltononderwijs niet meer weg te denken in Nederland. Op ongeveer 400 scholen krijgen bijna 100.000 leerlingen les in de geest van Helen Parkhurst. "Met de westenwind" die zo vaak lage drukgebieden, storm en regen brengt, is in de twintiger jaren ook iets goeds komen overwaaien: daltononderwijs, dat "door haar open houding geneigd is om vernieuwende werkvormen, inzichten en ideeën te omarmen en te adopteren." Berends en Sanders onderzoeken wat er in de praktijk terecht komt (en kwam) van de pragmatische ideeën en werkwijzen van Helen Parkhurst die zij, toen ze al jaren werkte, beschreef in het Dalton Plan. Een andere intrigerende vraag is waarom daltononderwijs in Nederland wel van de grond kwam, maar elders niet. (De belangstelling over de grenzen groeit wel.) Zoals vandaag de dag in menig daltonschool wordt omgegaan met het onderwijs is helemaal in de geest van haar grondlegster; onderzoeken, experimenteren, proberen en het goede behouden. En dat is niet van de ene op de andere dag uit de lucht komen vallen. Reflecteren en evalueren - nu kernwaarden - liggen ten grondslag aan het evolueren. Om het heden beter te begrijpen is kennis van het verleden van waarde. Na inleidende woorden en een schets van Helen Parkhurst als opmaat nemen de auteurs ons mee in de negentigjarige geschiedenis. Die verdelen ze in vier perioden. Eerst de periode van 1924 tot 1940, een tijd waarin internationaal met vernieuwingen in het onderwijs werd geëxperimenteerd, de periode van WOII, waarin het onderwijs in Nederland tamelijk ongemoeid is gelaten door de bezetter, de periode van de jaren 50 tot met 70 waarin de relatie onderwijs en opvoeding een rol ging spelen en daltononderwijs op sterven na dood was en ten slot de jaren vanaf 1980 tot heden waarin daltononderwijs in Nederland explosief groeide van 0,3% (25 scholen) tot 5% (400 scholen) van het totale onderwijsaanbod in Nederland. Elk hoofdstuk geeft een karakterschets van het onderwijs in het algemeen in de behandelde periode, verhaalt over de ontwikkelingen in het daltononderwijs in het bijzonder en meldt over de praktijk. Tot besluit van een hoofdstuk vatten de auteurs het samen en geven ze een analyse. De auteurs onderzoeken hoe tijdgeest, pioniers en gebruikers, de overheid, ontwikkelingen in theorie en wetenschap en organisatie al dan niet samenvielen en er zo voor zorgden dat vernieuwingen werden gestimuleerd of juist afgeremd. Dit 'geschiedenisboek' geeft een beeld van een negentigjarige zoektocht naar de essentie, principes en uitgangspunten van daltononderwijs. We ontdekken dat de zoektocht niet heeft geleid tot een star vastleggen in regels en afspraken hoe het onderwijs geregisseerd moet worden. Net zo goed als de kernwaarden vrijheid/verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en samenwerken gelden voor leerlingen, dienen ze door leraren en scholen beleden te worden. Heden ten dage is daar nog steeds ruimte voor in de Nederlandse daltonscholen. Geschiedenis beschrijven gaat nu eenmaal niet zonder jaartallen te noemen en feiten te benoemen. De auteurs zijn er desondanks in geslaagd 'ons' stukje historie op een leesbare manier te brengen.NBD BiblionRecensie door Mart SeerdenGoed gedocumenteerd boek over de geschiedenis van negentig jaar Daltononderwijs in Nederland. Terwijl grondlegster Helen Parkhurst begin vorige eeuw aanvankelijk Maria Montessori ondersteunde bij het verbreiden van hààr gedachtegoed in de Verenigde Staten, ontstond in het plaatsje Dalton rond 1922 het eerste Dalton Plan. De experimenten van Parkhurst vonden op veel plaatsen in de wereld navolging, ook in Nederland. Kenmerkend voor haar onderwijsvisie is: inspelen op het natuurlijke initiatief dat kinderen eigen is, individueel werken - maar ook samenwerken, kinderen zouden niet moeten napraten wat door anderen wordt voorgepraat; onderwijstaken en -opdrachten mogen niet verworden tot gedachteloos productiewerk, maar moeten de nieuwsgierigheid en de exploratiedrang van kinderen voeden en juist betekenisvol zijn. Gedurende de negentig jaar kende de Daltonbeweging (in Nederland) ups en downs. Op dit moment zijn er ca. 400 Daltonscholen actief in Nederland, hoewel Daltonachtig gedachtegoed, zelfs in 'opbrengstgericht onderwijzend Nederland', op veel reguliere scholen gepredikt en (deels) gebezigd wordt. De geschiedenis wordt helder gepresenteerd en is inhoudelik enigszins specialistisch. De auteurs zijn goed ingevoerd in het onderwerp. Met goede literatuurverwijzing en eindnoten.

Dalton Plan € 24,95
Dalton Plan

Met bijna vierhonderd scholen is het daltononderwijs de omvangrijkste vernieuwingsrichting in Nederland. De oorsprong is Amerikaans: het Dalton Planvan Helen Parkhurst uit het begin van de twintigste eeuw. Hoe zagen de praktijken de theorie van Dalton Plan eruit? En welke praktijken en theorieën zijnvan invloed geweest op de ontwikkeling ervan? We onderzoeken de oorsprongvan het daltononderwijs: het ontstaan, de aard en de verantwoording van hetDalton Plan. De aandacht gaat vooral uit naar de achtergronden in de filosofie,de biologie, de psychologie en de pedagogiek, onder meer naar de relatie metde ideeën van Montessori en Dewey en met het efficiency-denken.Het onderzoek zet het werk van Parkhurst in een nieuw licht. Het ?herschrijft?haar onderwijspedagogiek. De traditionele interpretatie in termen van de drieprincipes (vrijheid, samenwerking en zelfstandigheid) is aan revisie toe.Dit is de eerste uitgave in een reeks boeken over daltononderwijs. Na deze historisch-theoretische studie komen er onder meer een biografie van Parkhurst,een geschiedenis van het daltononderwijs in Nederland en boeken over daltondidactiek, onderwijseffectiviteit en de taken van de school.

Strategisch werkkapitaal € 69,95
Strategisch werkkapitaal

Cash is king! De geldbehoefte is vooral belangrijk voor bedrijven; om te kunnen overleven, investeren, groeien en innoveren. Het is jammer dat cash meestal aandacht krijgt tijdens een crisis, op een moment waarin schaarste ontstaat. Op het moment dat banken hun acceptatieproces aanscherpen en meer zekerheden vragen voor het geld dat zij uitlenen. Dit terwijl het optimaliseren van werkkapitaal niet iets is wat alleen aandacht verdient in of na crisistijd, maar altijd op de agenda van de bestuurders van een onderneming moet staan. Daarnaast staan marges binnen organisaties anno 2013 steeds meer onder druk. Ondanks dit gegeven krijgt de optimalisatie van werkkapitaal slechts beperkt aandacht binnen organisaties. In de beschrijving van dit praktijkgerichte onderzoek neem ik u mee in mijn zoektocht naar antwoorden op de vraag: Hoe kan de optimalisatie van de geld-en goederenstroom een substantiële bijdrage leveren aan de winstmaximalisatie van een onderneming? Om werkkapitaal strategisch te kunnen optimaliseren is het noodzakelijk om de aansturing en verbetering vanuit ketenniveau te laten plaatsvinden. Immers de output van het ene deelgebied is de input van het andere deelgebied en de processen sluiten naadloos op elkaar aan. Wanneer men beschikt over meer kennis en inzicht van alle (deel)aspecten van werkkapitaal en de integratie hiervan binnen de keten, en daarnaast ook de beschikking heeft over de benodigde vaardigheden om dit te operationaliseren dan kan, en dat mag met de nodige zekerheid worden gesteld, een substantiële verbetering van de winst gerealiseerd worden. Naast winstmaximalisatie wordt hiermee eveneens de continuïteit van de onderneming veilig(er) gesteld.

Helen Parkhurst € 24,95
Helen Parkhurst

Helen ParkhurstGrondlegster van het daltononderwijs.Drs. René Berends is werkzaam aan de pabo van Saxion in Deventer. Hij is daltonopleider en doet, als lid van de kenniskring van het daltonlectoraat, onderzoek naar daltononderwijs.Er is in Nederland een toenemende belangstelling voor het gedachtegoed van het daltononderwijs. Voor veel ouders, leerkrachten en schooldirecteuren bieden de principes van deze vorm van vernieuwingsonderwijs richting bij de verdere ontwikkeling van hun school.De oorsprong van het daltononderwijs ligt in Amerika. Ruim honderd jaar geleden, in de herfst van 1904, begon Helen Parkhurst haar onderwijscarrière op het platteland van Wisconsin. Zij leerde haar leerlingen zelfstandig aan taken te werken, die zij in vrijheid en naar eigen inzicht mochten plannen en uitvoeren en waarbij ze elkaars hulp en de hulp van de leerkracht mochten inschakelen. Sindsdien is het daltononderwijs geëvolueerd, maar de essentie van wat Parkhurst beoogde, is gebleven. Met het stijgen van de populariteit van het daltononderwijs groeit ook de behoefte aan informatie over het leven van Parkhurst, haar ideeën en over haar eigen onderwijsexperimenten. Deze biografie wil in die behoefte voorzien. Er wordt een beeld geschetst van een vrouw die het kind een stem wilde geven en daarin slaagde door haar onvermoeibaarheid en krachtige persoonlijkheid. Maar die gedrevenheid leidde ook tot conflicten, desillusies en teleurstellingen.NBD BiblionRecensie door Ir. J. BulensSaxion Dalton University Press, 2011 - 256 pag : ill; 23 cm Helen Parkhurst ( 1884-1973) wordt gezien als de grondlegster van het Daltononderwijs. In haar leven zette zij zich in voor het verkennen van de wijze waarop kinderen leren. Zij richtte zich op vrijheid en zelfstandigheid en op de intellectuele, sociale en morele groei van ondernemende jongeren. Daarin is het Daltonplan een expressie van haar persoonlijkheid. Ze schrijft geen methode of systeem. Maar in het uitdragen van haar visie is ze zo stellig dat er soms autoritaire trekjes hoorbaar zijn. Zij ontmoet ook Maria Montessori (1870-1952). In dit contact ontstaat spanning omdat Montessori meer gericht is op de persoon van de leerling. Vanaf 1920 breidt Daltononderwijs zich over de hele wereld uit. Dan schrijft Parkhurst het boek "Education on the Daltonplan (1922). Na de breuk met Montessori wijdt Parkhurst zich aan radio- en televisie-uitzendingen gericht op delinquentie en religieuze beleving. De schrijver is pabo-docent en doet onderzoek naar de bronnen van het Dalton-onderwijs. Een goed en uitvoerig geschreven boek met literatuurlijst en veel notities, Bestemd voor onderwijsmensen.

Karl Marx € 19,95
Karl Marx

Dit boek vertelt het verhaal van hoe een jonge man uit Trier, in wat nu Duitsland is, de vader werd van het communisme, een economisch systeem dat de wereld heeft veranderd. De lezers zullen leren over het leven van Karl Marx, de evolutie van zijn denken en het effect van zijn ideeën op de samenleving. Han Yuhai is professor literatuur aan de Universiteit van Beijing.Zijn onderzoeksinteresses omvatten hedendaagse Chinese literatuur en marxisme. Hij publiceerde vele bekroonde boeken en artikelen over de moderne geschiedenis en literatuur. Zijn boek Het Marxistische Nalatenschap: Van Brussel naar Beijing was een bestseller en was in 2012-2013 een essentiële publicatie van het Achttiende Nationaal Congres van de Communistische Partij van China. Zijn 'Een Beschouwing van de Werken van Marx' werd in 2014 bekroond tot Chinees Boek van het Jaar door de Chinese Book Review Society. Karl Marx voor Tieners werd oorspronkelijk gepubliceerd in het Chinees in 2015 als Think Like a Great Mind - Karl Marx for Teenagers. Dit is zijn eerste werk voor jong volwassenen.

Agile service management met Scrum in de praktijk € 49,95
Agile service management met Scrum in de praktijk

De doelgroep van dit boek omvat alle partijen die betrokken zijn bij de toepassing van Agile software ontwikkeling en die graag eens willen weten hoe collega's deze cruciale interface voor een succesvolle serviceverlening hebben vormgegeven.Veel bedrijven zijn bezig om Agile software ontiwikkeling toe te gaan passen in de vorm van Scrum of Kaban of hebben het nieuwe ontwikkelproces al in gebruik genomen. Vroeg of laat komt dan de vraag hoe dit ontwikkelproces zich verhoudt tot de beheerprocessen. In het boek 'Agile Service Management met Scrum' is al naar deze interface gekeken en zijn een aantal risico's per beheerproces onderkend. Tevens zijn tegenmaatregelen gedefinieerd die genomen kunnen worden. In een onderzoek bij tien organisaties zijn deze risico's voorgelegd en is gevraagd hoe zij met deze risico's zijn omgegaan. Tevens is onderzocht welke Agile aspecten worden toegepast en in het bijzonder die van scrum of Kaban. Tot slot is door elke organisatie een volwassenheidsassessment uitgevoerd voor het Agile ontwikkelproces. Dit boek is het rapport over het onderzoek naar de samenwerking van Agile software ontwikkeling en beheerprocessen in de praktijk. De doelgroep van dit boek omvat alle partijen die betrokken zijn bij de toepassing van Agile software ontwikkeling en die graag eens willen weten hoe collega's deze cruciale interface voor een succesvolle serviceverlening hebben vormgegeven. In dit boek is tevens van elke organisatie een korte beschrijving gegeven over de wijze waarop het Agile ontwikkelproces is vormgegeven.

Jouw wake-up call € 15,00
Jouw wake-up call

'Jouw Wake-Up Call' is jouw persoonlijke gids voor inspiratie, motivatie en enthousiasme. Het geeft een kijkje in iemands geest die niet alleen geschoold is, maar ook een uitgeslapen bij de pinken zijnde zakenman is, die heeft moeten omgaan met verschillende situaties met familie, vrienden en zaken. 'Jouw Wake-Up Call' is een combinatie van eigenschappen waarvanRuffolo van mening is dat iemand die moet hebben, om in het dagelijks leven geïnspireerd, gemotiveerd en enthousiast te blijven "Dit boek onthult het ware verhaal van een man die het vertelt zoals het werkelijk is, liefde in zijn hart heeft en een oprechte betrokkenheid toont voor anderen in zijn netwerk." Stedman Graham, New York Bestsellerauteur & CEO S. Graham & Associates "Charles Ruffolo is een man met een unieke kijk op de zakelijke wereld die hij baseert op een leven van zowel succes als tegenslag. Hij illustreert de moeilijke beslissingen die je moet nemen om, 'het gevecht dat leven heet' te overwinnen." Generaal bd Wesley K. Clark - Voormalig NAVO-Opperbevelhebber van de Geallieerde Strijdkrachten in Europa & CEO Wesley K. Clark & Associates Charles D.A. Ruffolo (1957) vestigde zich in Nederland, na een carrière in het Amerikaanse leger, en verrijkte onze zakenwereld met zijn talenten als professioneel netwerker. Ruffolo is internationaal spreker, trainer, moderator en Founder van The NetworKing Academy en Stichting Giving Back. Hij spreekt meer dan 150 keer per jaar in meer dan 10 verschillende landen. Ruffolo is ook de man die voormalig President van de Verenigde Staten, Clinton, Sir Richard Branson, Stedman Graham, Al Gore, generaal Wesley Clark en verschillende andere high profile personen naar Nederland heeft gebracht. Hij schreef een bestseller over netwerken, 'Netwerk Je Weg Naar Succes', dat ook is verschenen in het Engels en Chinees en hij is de bedenker van het netwerk kaartspel de 'Ruffle Shuffle'. Charles is al meer dan 34 jaar getrouwd met Herma. "Vergeet niet dat elke dag nieuwe lasten, nieuwe twijfels en zorgelijke nachten met zich mee zal brengen, maar morgen ZAL een nieuw sprankje hoop geven en de wil om opnieuw te beginnen." Charles D.A. Ruffolo - MPA, The NetworKing